יום שבת, 9 ביוני 2007

מלך השש בש של חוף הים

יום שישי הוא יום הים שלי. יום הים, החבר'ה והששבש שלי.
בכל יום שישי אני וכמה חברים שלי קופצים לאיזו רצועת חוף שקטה באיזור השרון, מביאים איתנו קצת גרעינים ועוד כל מיני דברים טובים לנשנש, לוח ששבש, מטקות והרבה רצון להתפרק מטרדות השבוע.
גם השבוע קפצנו לחוף הסודי שלנו ונרגענו קצת מהשבוע הסוער שלנו. איכשהו יצא שהפעם התארגן טורניר ששבש רציני בין כל החבר'ה ואת רוב הזמן בילינו בלעודד את המתחרים ולהמר על הזוכים (הימורים על ענבים, ואפרסקים - לא כסף). אני שמח לציין שאת המקום השני בטורניר ששבש זה תפס עבדכם הנאמן.

אני לא מחזיק מעצמי אשף שש בש כזה גדול, למען האמת, אין לי ספק שפעם הייתי שחקן ששבש גרוע ביותר, עם נטייה לבחור את הבחירות הגרועות ביותר ברגעים הקריטיים ביותר, אבל איכשהו עם הזמן, וככל שאני משחק עוד ועוד אני מרגיש שאני פשוט משתפר במשחק שלי, מפתח יכולת מסוימת לאתר את הצעד הנכון ולבנות מעין טקטיקת משחק שתוביל אותי למקום שבו אני רוצה שהיריב שלי ימצא.

איך קרה שמשחק ששבש בינוני עד גרוע הפכתי להיות שני רק למלך הששבש של החבר'ה? אני חושב שאין פה סוד גדול, מדובר באימונים, אימונים, אימונים. ואם יורשה לי להוסיף, משחקי שש בש באינטרנט גרמו לי לשפר את יכולות המשחק שלי בצורה כזו שאני כבר בהחלט יכול להתמודד מול שחקנים ברמה הגבוהה ביותר במשחק.
אם יצא לכם לראות קצת אתרי שש בש באינטרנט, בטח שמתם לב שיש שם כל מיני אופציות כאלו לקבל הדרכה במשחק, ממש תוך כדי המשחק עצמו, מדובר בתוספת תשלום קטנטנה ולא משמעותית, שאני אישית בחרתי לנצל ואני חושב שהערך שלה עבור המשחק שלי לא יסולא בפז.
ככל ששיחקתי יותר ואימנתי את עצמי, קיבלתי הנחיות מהמערכות הממוחשבות של אתרי שש בש באינטרנט ששיחקתי בהם וכך למדתי לנצל מצבים ולבחור את הצעדים הכי נכונים לרגע נתון.

את התוצאות של תקופת הלימוד הזו ראו החבר'ה שלי ביום שישי על חוף הים, כעבדכם הנאמן שיחק שש בש כמו מקצוען והגיע למקום מכובד ביותר בטורניר חוף הים שלנו.


אין תגובות: