יום רביעי, 6 ביוני 2007

ליגת שש בש

היו פעמים בהם חברים שלי ואני השתעשענו במחשבה על הקמת ליגת ששבש ישראלית. בעולם זה מאד מקובל, אבל מצד שני מקצוענות בנושאים כאלו, שבארץ נחשבים כתחביבים, היא משהו שניתן למצוא במקומות רבים.
גם עולם משחקי הששבש מפולג יחסית ולכן ניתן למצוא יותר מליגה אחת של משחקי ששבש, בצד הבלוג תוכלו למצוא לינק לליגה הטובה ביותר לדעתי, שם מתקיימים המשחקים והטורנירים הכי מקצועייים ומרתקים שיש. תענוג לשבת ולראות.

אני יודע שמשחקי קלפים והימורים כמו פוקר הפכו להיות להיט ישראלי, יותר ויותר אנשים משחקים פוקר מקצועי, קוראים, לומדים ומפתחים את התחום בישראל, אני לא ממש יודע אם יש ליגה מסודרת אבל נדמה לי שיש איזשהו ארגון וסדר בתחום.
אני מנוי ליס ולא להוט, לכן אין לי את ערוץ אגו, אבל למיטב הבנתי משדרים שם לא מעט תוכניות מתחרויות פוקר, ואם אני לא טועה גם מתחרויות שש בש עולמיות.

אני בהחלט חושב שיש מקום להפוך את ענף הששבש למשהו רציני יותר מאשר משחק יומיומי. כמובן שאין לפגוע באופיו החופשי והקליל של המשחק הזה... בעצם, אני לא חושב שאפשר בכלל לפגוע באופי של המשחק, אבל אם נוכל לארגן משהו רציני יותר, חוויה כוללת לכל מי שמכור למשחק ונהנה לשחק אותו קצת יותר מאשר רק פה ושם, זה יהיה נחמד מאד.

מישהו מתנדב להרים את הכפפה? הגיע העת לליגת שש בש ישראלית

אין תגובות: