יום שישי, 1 ביוני 2007

שש בש בפריים טיים

הערב, בעודי צופה להנאתי בתוכנית כוכב נולד 5, שודרה פרסומת לאתר משחקי שש בש ידוע.
טוב נו, שם האתר הוא פליי 65, והוא בעצם האתר הישראלי הטוב ביותר שעוסק במשחקי שש בש, ולמעשה הוא זה שעליו נכתב בכתבה ששמתי בפוסט הקודם.

אני לא יודע הרבה על הפוליטיקה שמאחורי הקלעים של העולם של משחקי ששבש, אבל נדמה לי שזה האתר הישראלי היחיד שמתעסק בתחום. כל מי שמתעניין קצת בתחום יודע שישראלים היו חזקים מאד בהימורים ומיליונרים כמו נועם לניר הרוויחו המון כסף על משחקי קזינו, פוקר וכדומה. אני בהחלט מאחל לאנשים באתר פליי 65 הרבה בהצלחה, אני נהנה לשחק שש בש באתר שלהם באופן כללי.

מה שבעצם רציתי לכתוב בפוסט המסורבל הזה, זה שהצחיק אותי קצת לראות פרסומת למשחק שש בש בפריים טיים. לא שמשחקי שש בש הם לא חומר לפריים טיים, ועוד איך שכן, יותר אנשים בישראל אוהבים ששבש מאשר את כוכב נולד (אולי חוץ מנינט) אבל כנראה שכל העסק של השש בש הולך להתחמם ולהיות גדול במיוחד, אם חברת פרסום מוציאה כל כך הרבה כסף על פרסומת קצרה לאתר פליי65 ולמשחקי ששבש באינטרנט.

אין תגובות: