יום ראשון, 30 באוגוסט 2009

שש בש לאייפון

אני מגדיר את עצמי כחובב טכנולוגיה לא קטן אבל בינתיים מסתפק במכשיר סלולרי פשוט ונחמד של נוקיה.
מה שכן, האחיין שלי הוא חובב גאדג'טים לא קטן בנוסף להיותו חובב משחקי שש בש, כמובן.

בשבת האחרונה הוא בא לביקור ובידו מכשיר אייפון חדש ונוצץ. אחרי שהתרשמנו מכל האפליקציות ומכל המשחקים הגאוניים והמטופשים שאפשר לעשות עם הצעצוע היקר הזה, החלטנו לחפש אפליקציה להורדה של שש בש לאייפון.

כמובן שנכנסו לחנות האפילקציות של אפל וראינו שיש כמה אפליקציות מעניינות להורדה. אני לא זוכר בדיוק במה בסוף הוא בחר, אבל מה שכן, תוך כמה דקות הוא כבר היה שקוע במשחק שש בש על האייפון שלו.
אחרי שגנבתי לו קצת את המכשיר כדי לבדוק בעצמי את העניין, שיחקתי כמה דקות והאמת? לא ממש נהנתי.
בסך הכל אני חושב שלשחק משחקי שש בש על המחשב זה כיף גדול שבהחלט משתווה ללשחק את המשחק על הלוח הטוב והרגיל שכולנו מכירים, אבל משהו במשחק שש בש לאייפון נראה לי קצת חסר ריגוש... אולי זה כי אני פשוט זקן מידי ומעדיף את המשחק שלי על לוח עץ שרוט, עם בקבוק בירה בצד וכמה חברים טובים שצופים...

אין תגובות: