יום ראשון, 26 באפריל 2009

כתבה על שש בש בעיתון "הארץ"

יום העצמאות ה-61 מתקרב וכולם נערכים לפיקניקים המסורתיים.
יחד עם הפיקניקים, השיפודים, המנגלים והפיתות העמוסות מגיעים כמובן גם משחקי שש בש סוערים.

בסוף השבוע יצא לי לקרוא כתבה מעניינת שפורסמה בעיתון "הארץ". הכתבה נקראת "מסע בעקבות האובססיה הישראלית לשש-בש" והכותרת בהחלט מייצגת את הכתבה.
כמו שאני טוען תמיד פה בבלוג, אין משחק יותר ישראלי מאשר שש בש. כולם משחקים אותו, גברים, נשים, צעירים, מבוגרים...מכל המגזרים ומכל העדות, אין שום דבר שמאחד את עם ישראל יותר מאשר משחק שש בש. בעצם, אולי חומוס, או פלאפל...אבל גם הם עדיפים עם איזה לוח שש בש וקוביות ליד.

אני יודע איך אני הולך לבלות את החג הקרוב. יש לנו מקום סודי (שכמובן אני לא יכול לחשוף בבלוג זה) שבו אנחנו עושים את המנגל השנתי שלנו. המנגל מוכן, הפחמים כבר נקנו, יש שיפודים, הבשר והבירות במקרר וכמובן, לוח שש בש מוכן גם כן.
חג שמח למדינה שלנו ומי יתן ונראה עוד אינסוף ימי עצמאות מלאי משחקי שש בש!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בוא תצטרף לקבוצה הישראלית ושחק מול שחקנים מצוינים מכל אירופה .
אם אתה רוצה לשחק ברמה של אלופים זה המקום.

http://www.eurogammon.eu/

faran@013.net

EU_IL_G_FORCE