יום ראשון, 21 בדצמבר 2008

שש בש, קפה שחור וגשם זלעפות

חשבתם שנעלמתי? טעיתם.

התקופה האחרונה היתה קצת עמוסה עם עבודה וסידורים, אבל אין סיכוי שאזניח את בלוג השש בש שלי לנצח.
למען האמת, מאז שהתחלתי לכתוב פה על משחקי שש בש, קיבלתי מיילים מחובבי ששבש רציניים ששותפים לרצון שלי להפוך את המשחק למשהו רציני יותר מאשר סתם משחק ביתי שמשחקים בחוף הים או במילואים.

לצערנו, לא ממש נחלנו הצלחה בקידום המשחקים בארץ, אבל אני יודע שנוצר קשר עם לא מעט אתרי שש בש מקומיים ולפחות באינטרנט העניינים הפכו להיות יותר מקצועיים ויותר מאורגנים.

חנוכה קרב, והחורף כבר הגיע (אם אפשר לקרוא לקיץ הזה חורף בכלל), ואין ספק שזו העונה הטובה ביותר לשבת ולשחק משחק שש בש על המחשב באינטרנט. עבורי, בילוי ערב מושלם כולל, כוס קפה שחור חזק חזק, או לפעמים אפילו שוקו שאני "גונב" מהילדים, גשם בחוץ ומשחק שש בש באינטרנט מול אנשים שיושבים בדיוק כמוני מול המחשב ונהנים מהמשחק המדהים הזה.

אני יותר טיפוס של קיץ מאשר חורף, אבל אם כבר גשם וקור, אז לפחות שנוכל להמשיך לשחק ששבש.
חג שמח לכל הקוראים!

נ.ב
אני מבטיח לעדכן את בלוג הששבש בתדירות גבוהה יותר. לא לדאוג.

אין תגובות: